Przejdź do treści

Oryginalne projekty wizytówek w Poznaniu

Pomyślałam, że wydrukuję sobie kilka tysięcy wizytówek, ponieważ przydadzą mi się jako adwokatowi. Niedawno otworzyłam własną kancelarię adwokacką i dobrze by było, gdyby moi klienci mogli mieć dostęp do moich danych adresowych. Muszę jeszcze dziś znaleźć odpowiednią drukarnię terenie Poznania. Nie mam ani pomysłu, ani czasu, żebym mogła sama sobie zaprojektować wizytówkę. Znajdę taką drukarnię, w której moja wizytówka zostanie zaprojektowana i to bez dodatkowych opłat. 

Niebanalna wizytówka zaprojektowana w poznańskiej drukarni

ciekawe wizytówki - projekt w poznaniuPlanuję wydrukować trzy tysiące wizytówek, które będą zachęcać potencjalnych klientów do skorzystania z usług mojej kancelarii adwokackiej. Wejdę zaraz w wyszukiwarkę internetową i poszukam takiej drukarni. Jak się okazuje, w samym Poznaniu funkcjonuje aż dwadzieścia pięć profesjonalnych drukarni. Niestety, ale tylko w trzech z nich można zaprojektować własną wizytówkę, inne drukarnie posługują się gotowymi szablonami. Szablony mnie nie interesują, ponieważ moja wizytówka nie może być sztampowa. Jeśli chodzi o ciekawe wizytówki – projekt w Poznaniu jest realizowany na miejscu i całkowicie bezpłatny. Zadzwoniłam do wszystkich trzech drukarni i jestem już umówiona na jutro z jedną z nich. Wynegocjowałam dosyć przystępną cenę, bo za trzy tysiące wizytówek zapłacę tylko trzysta złotych, co jest ogromną zniżką. Wizytówki będą kolorowe, chociaż chciałabym, aby napisy znajdowały się na białym tle. Będzie to wyglądało bardziej przejrzyście i profesjonalnie. Podobają mi się wizytówki z niewielkimi obrazkami, np. prezentującymi biuro czy wagę – symbol sprawiedliwości. Myślałam też, czy nie wydrukuję sobie ulotek, które mogłabym poroznosić w rożne miejsca. Z drugiej strony, mogłoby to wyglądać dosyć komercyjnie i prostacko, w końcu nie reklamuję salonu kosmetycznego, ale poważną kancelarię adwokacką. 

Mam nadzieję, że moje wizytówki będą naprawdę wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Chciałabym, aby przyciągały uwagę potencjalnych klientów i zachęcały do korzystania z usług mojej kancelarii adwokackiej. Wiem, że reklama jest bardzo istotna w dalszym rozwoju mojej kancelarii. Nie zdecyduję się jednak na ulotki, gdyż uważam je za zbyt komercyjna formę reklamy. Moja kancelaria jest poważną firmą prawniczą.